Veelgestelde vragen

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat nu?
Heel vervelend! Als je een e-mail stuurt aan info@cozycaramel.nl, dan help ik je graag met het vinden van een oplossing!

Mijn pakketje is niet aangekomen, wat nu?
Geen zorgen, ik ga het voor je oplossen. Als je een e-mail stuurt aan info@cozycaramel.nl, dan help ik je graag verder.

Ontvang ik na verzending een track en trace nummer?
Zeker! Zodra ik jouw pakketje verzend, ontvang je een e-mail met een track en trace nummer waarmee je jouw pakketje kunt volgen.

Mijn pakketje/producten is/zijn beschadigd aangekomen, wat nu?
Heel vervelend en dat is niet de bedoeling! Wel wil ik graag onderzoeken wat er is misgegaan, zodat dit niet nog eens kan gebeuren. Als je een e-mail stuurt aan info@cozycaramel.nl, dan help ik je graag verder.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Zeker! In het betalingsproces kun je kiezen voor een ander afleveradres. Als het een cadeau voor iemand anders is, dan wordt dit altijd leuk ingepakt (details hierover kun je laten weten bij de bestelling).

Ik wil mijn bestelling graag als cadeau versturen, kan mijn bestelling mooi worden ingepakt?
Zeker! Wanneer je bij de bestelling aangeeft dat dit een cadeau voor iemand anders is, zorg ik ervoor dat de bestelling mooi wordt ingepakt.

Ik heb de bestelling afgerond en nu ontdek ik dat ik nog iets wilde bestellen / dat ik iets vergeten ben te bestellen, wat nu (hoe voorkom ik dubbele portokosten)?
In Nederland kun je een pakket verzenden voor de prijs van € 6,95, dus er kan altijd nog iets bij. Wanneer je nog iets wilt toevoegen aan je bestelling, maak dan een tweede order en in het betaalproces kies je dan voor 'ophalen'. Op deze manier betaal je geen portokosten. Om duidelijk te krijgen dat beide orders samengevoegd dienen te worden, stuur je even een e-mail aan info@cozycaramel.nl.

Ik wil mijn bestelling annuleren.
Annuleren kan alleen wanneer de bestelling nog niet is verzonden. Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail aan info@cozycaramel.nl of een WhatsApp bericht aan 06 - 24112788.

Verpakkingen
Als jij jouw bestelling ontvangt, kan het zijn dat er een andere (leveranciers)naam op de verpakking staat vermeld. Voor het milieu hergebruiken wij zoveel mogelijk verpakkingen en opvulmiddelen. Het kan derhalve voorkomen dat jouw bestelling in een doos van een ander merk wordt verzonden. Geen zorgen, jouw bestelling zit netjes binnenin verpakt. Zo helpen wij een beetje mee aan een beter milieu.

Wat is de levertijd?
CozyCaramel werkt met MyParcel/PostNL brievenbus- en pakketpost. De levertijd bedraagt één tot drie werkdagen vanaf afgifte bij een PostNL punt.  Je ontvangt bericht wanneer het pakket is afgegeven met daarbij het track en trace nummer. Uiteraard kunnen levertijden langer zijn dan normaal. Via de link van MyParcel/PostNL kun je met het track en trace nummer jouw bestelling volgen: www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/.

Kan ik ook een pakket verzenden naar het buitenland?
Zeker, maar momenteel is dit alleen mogelijk voor België. Wanneer je bij verzendadres het buitenlandse adres invult, dan worden automatisch de juiste verzendkosten berekend.

Ik wil mijn bestelling graag ophalen. 
Uiteraard is er de mogelijkheid om een bestelling op te halen in Berkel en Rodenrijs. Deze mogelijkheid is zichtbaar in het betaalproces nadat je een Nederlands adres hebt ingevoerd. Het ophalen van een bestelling kan op maandag (gehele dag), dinsdag (gehele dag), woensdagavond en donderdagavond, maar pas na ontvangst van een e-mail met daarin het bericht dat de bestelling gereed is. Graag maak ik een ophaalreservering via de e-mail. 

De betaling lukt niet, wat nu?
Soms lukt het niet om de betaling rond te krijgen. Wat je kunt doen is de betaling opnieuw proberen met een ander betaalmiddel. Wanneer dat ook niet lukt, kan je de bestelling helemaal opnieuw doen. De eerste bestelling (die niet betaald is) wordt uit het systeem gehaald. Wanneer de tweede poging ook niet lukt, dan kijk ik graag wat er misgaat met de betaling. Als je een e-mail stuurt aan info@cozycaramel.nl, dan help ik je graag verder.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dat is uiteraard afhankelijk van de betreffende bank en welke betaalmogelijkheid er is gekozen.

Mijn vraag / antwoord staat niet in bovenstaande lijst.
Als je een e-mail stuurt aan info@cozycaramel.nl, dan help ik je graag om jouw vraag te beantwoorden.

© 2021 - 2024 CozyCaramel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel